צור קשר

Contact US

פנו אלינו בכל נושא.
נשמח לענות ולסייע בהקדם


פסיפס נשי

פסיפס נשי 2
30ספט
0Comments

כל ההכנסות ממכירת כרטיסים לאירוע 'פסיפס נשי' שיזמה מיכל נוף, מנהלת השיווק של ויה ארקדיה בחודש החולף, נתרמו לעמותת אחת מתשע, העוסקת בהעלאת המודעות לסרטן השד ולטיפול בו, זו למעשה הייתה הליבה המרכזית של האירוע הנשי והססגוני שהתרחש במקום במשך למעלה מ-10 שעות וזימן אליו כ-1000 נשים מהמובילות בענף הבניה והנדל"ן.

מיכל נוף, היא קודם כל אמא ל-4 ילדים, מה שלא מפריע לה לנהל קריירה מצליחה בתחום השיווק. נוף היא דוגמא שמעצימה נשים אחרות והיא מסבירה את תפיסת עולמה המיוחדת: "אני לא חושבת שהעצמה נשית היא רק בבחינה של אם השתתפת או לא במצעדים למען נשים או אם החלטת שהפעם גם בן זוגך יקח חופשת לידה. זה משהו הרבה יותר עמוק. לנשים יש כח להזיז הרים והניגוד הזה בין היכולות הפנומנליות של אישה מול הרכות שלה, מרגשת אותי כל פעם מחדש. אני עובדת עם נשים ואני שמחה לראות את העולם העסקי הולך ומשתבץ כל העת בפסיפס נשי שהולך ומתרחב" מסבירה נוף ומוסיפה "אנחנו פועלים מול מאות אדריכליות, יזמיות נדל"ן, מנהלות שיווק ומנהלות בכירות בתחום הבניה למגורים ורצינו לספק להן חוויה מעצימה, אבל ממקום אחר לגמרי. הנשים שאנחנו עובדים מולן ביומיום, מנהלות פרויקטים אדירים. רצינו להעניק להן אתנחתא שהיא כולה זמן איכות אמיתי שיכלול פינוק, אופנה והרחבת הדעת."

על המסלול בתצוגת האופנה של ויה ארקדיה צילום: רונן מחלב

על המסלול בתצוגת האופנה של ויה ארקדיה צילום: רונן מחלב

הדי האירוע נוכחו באוויר עוד ימים רבים אחרי שהסתיים. לא עוד אירוע התרמה של באים, נותנים, הולכים. ויה ארקדיה, נתנה ומכל הלב. היה מרגש לראות את נחילי הנשים ששטפו את המקום, כולן מחוייכות, מפונקות ומטופלות, מכף רגל ועד ראש. במקום היו עמדות מניקור, עמדת קפה משובח וכיבודים אנינים. גיל רויטר, אוצר האירוע, בחר בקפידה קרוב ל-20 נשים יוצרות שהציגו במקום את המוצרים המעוצבים שלהן שכללו- אופנה, תכשיטים ודקורציה. בין המשתתפות בלטו מיכל מונקה בעלת ג'יפסי מותג ססגוני של גלביות מרהיבות, אוחי מור שיוצרת מגשי עץ דקורטיביים המשמשים כמגש שירות בחדר האמבט או כמגש לעוגות ומנות ראשונות,  KAV בעלת קו לפרטי לבוש המציע לוק ארכיטקטוני ונקי. עוד הציגו במקום שני לקס בעלת מותג אוונגרדי לנעלי נשים, ליהי אשר שבחרה להשיק ביום האירוע קו צעיפים ססגוני במיוחד, אורית טראוב שהציעה לאורחות מצעים עטופים בשקיקי בד איכותיים, טל ארבל בעלת מותג הנעליים נורמן אנד בלה, לנה תירוש מאצ'אטרה, אסנת מאיו בעל באק יארד, בוטיק ייחודי המציע אופנה מקורית ורבות נוספות. סנדרה רינגלר, צופית גרנט, ומיכאלה ברקו, העניקו הרצאות לאורחות האירוע, כשכל אחת מהן התמקדה בתחומים נשיים מההיבטים הקרובים אל ליבה.

מימין: מיכאלה ברקו, סנדרה רינגלר, מיכל נוף מנהלת השיווק של ויה ארקדיה צילום: רונן מחלב

מימין: מיכאלה ברקו, סנדרה רינגלר, מיכל נוף מנהלת השיווק של ויה ארקדיה צילום: רונן מחלב

גולת הכותרת של הערב המיוחד הייתה תצוגת אופנה שהיוותה שילוב ססגוני בין האסרטיביות לרכות הנשית והדגישה את היכולת הנשית, יוצאת הדופן, לשתף פעולה. על מסלול התצוגה צעדו נשים מענף הבניה והנדל"ן, כשהן לבושות בפריטים של היוצרות שהציגו במקום. בין פסיפס הנשים שנצפו באירוע הצליחה לנוח עין הפאפרצ'י שלנו על סמדר גנזי ומעיין קרת, שקפצו לביקור נשי אפוף סטייל. מי שיודעת לחבר ולרגש הוכיחה שוב שהיא אחת מסוגה. ויה ארקדיה  ריגשה וסיפקה שוב, חוויה עוצמתית, מרגשת, ססגונית, מגוונת ובעיקר נשית. סיקור נרחב על האירוע בגיליון הקרוב של VIA.

מימין: מעיין קרת, סנדרה רינגלר וסמדר גנזי בדרך לסלפי נשי צילום: רונן מחלב

מימין: מעיין קרת, סנדרה רינגלר וסמדר גנזי בדרך לסלפי נשי צילום: רונן מחלב

תמונה קבוצתית של הדוגמניות באירוע. כולן מענף הבניה והנדל

תמונה קבוצתית של הדוגמניות באירוע. כולן מענף הבניה והנדל"ן. רביעי מימין בשורה העליונה: גבי קליין מנכ"ל ויה ארקדיה. שניה משמאל בשורה התחתונה: מיכל נוף מנהלת השיווק ויה ארקדיה צילום: רונן מחלב


Leave a reply:

* required